Online Chat

Online Chat

Rechts onderin kun je op de oranje knop “Chat met medewerker” klikken en dan helpen we je zo spoedig mogelijk.

Persoonlijk advies in winkel

Persoonlijk advies in winkel

Bij jouw lokale Hubo kun je persoonlijk klus advies ontvangen.

Veelgestelde vragen

Opdrachtgevers

Zijn er voorwaarden verbonden bij het plaatsen van een klus?

Het plaatsen van een klus is geheel gratis en vrijblijvend.  Je hoeft geen account aan te maken om een klus te plaatsen.

Worden mijn persoonlijke gegevens publiekelijk gemaakt?

Je persoonlijke gegevens laten we niet zomaar zien. Pas als een vakman op je klus reageert krijgt hij je contact gegevens te zien.

Kan ik mijn klus opdracht wijzigen of verwijderen?

Je kunt de klus opdracht altijd verwijderen of wijzigen. Stuur ons een mailtje en we regelen het direct voor je.

Hoe kom ik in contact met een vakman?

Nadat je de klus geplaatst hebt nemen maximaal 3 geïnteresseerde vakmensen contact met je op. We sturen je een email met de gegevens van de vakman zodat je al voorbereid bent dat hij contact met je gaat opnemen.tur.

Hoe kies ik een vakman?

We hebben al een selectie voor je gemaakt van de beste vakmensen uit jouw buurt. Over kwaliteit hoef je jezelf niet meer druk te maken. Wij adviseren je vooral om op je onderbuik gevoel af te gaan.

Ben ik verplicht met een vakman in zee te gaan?

Je bent helemaal niets verplicht. Het blijft altijd vrijblijvend en gratis.

Hoe wordt er bepaald of vakmensen goed zijn?

In samenwerking met het lokale servicepunt (Hubo) selecteren we de beste vakmensen op basis van een aantal factoren. 1. Prijs/kwaliteit verhouding 2. Aantal jaren ervaring 3. Branche keurmerken 4. Geldige KVK inschrijving 5. Lokale reputatieur.

Vakmensen

Wat kost het om te reageren?

Wij verdelen klussen in verschillende grootte.  Klein(6maatjes), middel(11maatjes) en groot(17maatjes). Een maatje staat ongeveer gelijk aan 1 euro.  Dat is natuurlijk niet zoveel als je bedenkt dat online de gemiddelde klus waarde 1250 euro bedraagt.

Wat zijn credits?

Credits is een tegoed/valuta waarmee je binnen Klusopmaat mee betaald.  Dit doen we zodat we gemakkelijk acties kunnen doen en je voordeel kunnen geven bij aankoop van meerdere “credits”.

Zijn er maandelijkse kosten aan verbonden?

Nee, wij rekenen geen abonnement kosten. Wij weten dat je soms drukke periodes hebt wanneer je onze dienst even niet gebruikt.

Moet ik een percentage afstaan van mijn klus?

Nee, je hoeft geen percentage af te staan. Nadat je hebt gereageerd ben je helemaal vrij.

Hoe wordt er bepaald of een vakman wel kwalitatief is?

In samenwerking met het lokale servicepunt (Hubo) selecteren we de beste vakmensen op basis van een aantal factoren. 1. Prijs/kwaliteit verhouding 2. Aantal jaren ervaring 3. Branche keurmerken 4. Geldige KVK inschrijving 5. Lokale reputatie